Blogia
yeye1516

Online Hack Mod Codes Bread Kittens

Bread Kittens cheats

 

version Notes - Buggfixar: spelfrys när du åtkomst till vissa funktioner. 2012/11/21. 4,4 av 5 stjärnor. 2953 granskning. storlek 71917 kilobyte. Bake450 LLC. Hej människor! Jag antar att du kom till recensionerna för att se om det här är ett spel du skulle tycka om. Jag tycker personligen det här spelet fantastiskt !! Jag är en krigarefläkt så jag gillar att rangordna katterna på nivå, så lvl 1-4 är ett kit, 5-9 lärling och 10+ är krigare! Oavsett vilken katt som blir tjugo första blir ledare, be om att varje 10 nivåer är ett liv, så på nivå 110 är deras sista liv och de måste sluta sin ledarskap och kommer inte att användas igen och fortsätta att bli äldre, deras ställföreträdande blir ledare. Den nya ledaren kan också nivåera upp 90 gånger innan ledarskapet löper ut och fortsätter kedjan. En suppleant måste vara minst 15 och har "utbildad" en lärling. Jag skickar bara ut de två katterna och mentorn attackerar fienden tillräckligt för att lärlingen kan få den sista träffen, eller jag låter att de fångar katten med brödet. När lärlingen nivåer upp blir de en krigare, och mentorn kan då antingen flytta sig till en ny lärling eller stanna utan en. Jag låtsas precis som brödet du kan göra i bageriet är vad de äter och jag har en speciell katt som är avsedd att göra bröd, och jag har också en medicinkatt som tenderar att skadas efter slag. Jag låter kattmat är örter lol ... Jo, det här spelet är väldigt roligt och det * uppenbarligen * sparkar min kreativitet. Jag rekommenderar verkligen om du är en fläkt av krigare eller precis som katter i allmänhet. Även om det finns några mindre glitches och nackdelar, men jag tar mig runt dem.

Battle Cats Hack / Cheats Obegränsad Gratis Cat Food, XP. Online hack mod koder bröd kattungar video.

 

Online hack mod koder bröd kattungar online. Online hack mod koder bröd kattungar utan. Gratis Mynt & Diamanter för Hack Matkatter - Rädda Kattungarna på Android. Hemliga fuskkoder, inte mod. Ditt nya jobb är att rädda söta kattungar från att vara förvirrad med mat och sätta i lunchlådor. Bröd kattungar Hack Cheats. http://palomive.webblogg.se/2019/june/puzzlegenreslingosupremehackonlineexehowtohackin-appfour-questbundleviaproxyzip.html Online hack mod koder bröd kattungar 10. Online hack mod koder bröd kattungar spel.

Online hack mod koder bröd kattungar fulla. Online hack mod koder bröd kattungar 1. Den här sidan innehåller fusk för bröd kattungar organiserade av avsnitt för iPad. Det här spelet har "Rollspel" som genre, gjord av Bake450, Inc., släppt den 21 november 2012. Om du inte hittar en ledtråd eller hemlighet i vår lista, kolla här regelbundet för de senaste uppdateringarna. Online hack mod koder bröd kattungar 5.


https://hodaikubi.themedia.jp/posts/6442378

 


Matkatter - Rädda Kattungarna Hack & Cheat, Android, gratis.
Online hack mod koder bröd kattungar 3.

0 comentarios